| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Tematické bloky: Hygiene Nutrition and lifestyle Mental health nursing Pediatric care, neonatal care    Celkový rozsah předmětu je 30 hodin, z toho je 14 kontaktních a 16 hodin nekontaktních. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) 
                    
                
                    
                    Domácí příprava na výuku
                        - 16 hodin za semestr
                    Účast na výuce
                        - 14 hodin za semestr
                     | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Opakování a prohloubení znalostí obecné angličtiny s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; prohloubení gramatiky anglického jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie;  získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi, v komunikaci s pacientem. Cíle: Upevnit znalosti anglického jazyka na úrovni B1/B2, osvojení si odborné terminologie a specifik odborného jazyka. Bezpečně ovládat základní komunikaci s pacientem; schopnost čtení odborných textů. Studenti získají výchozí pozici pro využívání angličtiny v odborné praxi.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý dle CEFR. HUM/DSB03
 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Ústní zkouška, Písemný test 
 Účast na semináři 80%, aktivní zapojení do hodin a plnění zadaných úkolů. Předmět je zakončen ústní zkouškou.
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    HELP - on-line výukové materiály. 
                
                    Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press. 
                
                    Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press. 
                
                    Harrison, Adrienne. (2016). Flash on English for Nursing. 
                
                    Symons, Maria Spada, and Ros Wright. (2011). English for Nursing 2. Pearson. 
                
                    Wright, Ross, and Bethany Cagnol. (2012). English for Nursing 1. Pearson. 
                 
 
 |