Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tematické bloky: 1.Human body, bodily functions 2.Hospital, wards, medical instruments and equipment 3.Assessment, taking history 4.Pain management 5.Drugs, administering medicines Celkový rozsah předmětu je 43 hodin, z toho je 30 kontaktních a 13 hodin nekontaktních.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 30 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Opakování a rozšíření znalostí obecné angličtiny s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie zdravotnické angličtiny; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi, v komunikaci s pacientem. Cíle: Upevnit znalosti anglického jazyka na úrovni B1/B2, osvojit si odbornou terminologii, bezpečně ovládat základní komunikaci s pacientem.
Studenti získají výchozí pozici pro využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý dle CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Účast na semináři 80%, aktivní zapojení do hodin a plnění zadaných úkolů. Závěrečný souhrnný test.
|
Doporučená literatura
|
-
HELP - on-line výukové materiály.
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Evans, Virginia, and Kori Salcido. (2011). Career Paths: Nursing. Express Publishing.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Harrison, Adrienne. (2016). Flash on English for Nursing.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.
|