| Název předmětu | Účast na vědecké konferenci 1 |
|---|---|
| Kód předmětu | DVU/B3B09 |
| Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Zápočet ohodnocuje aktivní účast studenta (přednesení referátu) na vědecké konferenci v oboru dějin umění, památkové péče, muzeologie nebo historické archeologie včetně studentských odborných soutěží a konferencí. Vyhodnocení disciplíny náleží vedoucímu katedry nebo jeho zástupci.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Demonstrace
|
| Výstupy z učení |
|
Cílem předmětu je aktivní účast studenta (přednesení referátu) na vědecké konferenci případně studentské odborné soutěži v oboru dějin umění, památkové péče nebo muzeologie.
vysoká úroveň odbornosti |
| Předpoklady |
|
Žádné předpoklady.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Analýza výkonů studenta
Přednesení referátu na vědecké konferenci v oboru dějin umění, památkové péče, nebo muzeologie (včetně studentských odborných soutěží a konferencí). |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Dějiny umění a památková péče (2023) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
| Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Teorie a dějiny výtvarných umění (2023) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
| Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Teorie a dějiny výtvarných umění (2019) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |