| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Pavlíček Martin, doc. Mgr. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Poznávání metod a těžkostí při bádání a psaní disertační práce. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) 
                    
                
                    
                    Účast na výuce
                        - 13 hodin za semestr
                    Domácí příprava na výuku
                        - 26 hodin za semestr
                     | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Seminář, dělený na specializace podle školitelů, se zabývá tématickými bloky k umění, architektuře a životnímu stylu středověku, raného novověku, 19. a 20.-21. století. Jeho obsah se proměňuje spolu s proměnou témat disertačních prací jednotlivých studentů. Dovednost koncipovat disertační práci, znát metodické postupy bádání a zpracování disertační práce.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Absolvované studium magisterského stupně. 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Seminární práce 
 Napsání postupně částí a nakonec celé disertační práce.
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    D. Freedberg. (1989). Power of Images. Studies in the History and Theory of Response. . Chicago. 
                
                    D. Preziosi (ed.). (1998). The Art of Art History: A Critical Anthology. . Oxford. 
                
                    Další autoři podle předmětu disertační práce. Další tituly podle předmětu disertační práce.. 
                
                    M. Podro. (1982). The Critical Historians of Art.. New Haven?London. 
                
                    N. Bryson, M. A. Holly, K. Moxey (eds.). (1991). Visual Theory: Painting and Interpretation. . New York. 
                 
 
 |