|
Vyučující
|
-
Vašíčková Jana, doc. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámení se s edukační realitou, jejími aspekty a úskalími, které je potřeba zvážit při přípravě a realizaci výzkumu. Dalšími tématy jsou etická opatření při provádění výzkumu, zohlednění všech benefitů i rizik souvisejících s výchovnými institucemi při výzkumném šetření. Metodologických specifika výzkumu v edukační realitě. Specifika školní tělesné výchovy a výzkumu pohybových aktivit i v jiných mimoškolních výchovných institucích se zaměřením na pohybovou gramotnost
Student bude mít možnost nahlédnout na své téma disertačního projektu z různých úhlů pohledu a připravit i různé doplňující varianty výzkumných metod pro obohacení.
|
|
Předpoklady
|
Předpokladem je mít a pracovat na projektu disertační práce s ujasněnou metodologií.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Na základě předložení tématu disertační práce je konzultován úkol ke splnění předmětu. Spočívá v provázanosti tématu s metodologií výzkumu.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Arthur, J., Waring, M., Coe, R., & Hedges, L. V. (Eds.). (2012). Research methods and methodologies in education.. Sage.
-
Atkinson, M. (2012). Key concepts in sport and exercise research methods.. Sage.
-
Skutil, M. et al. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství.. Portál.
-
Whitehead, M. E. (Ed.). (2010). Physical literacy throughout the lifecourse.. Routledge.
|