Vyučující
|
-
Esparza Daniel, Mgr. Ph.D.
-
Šuba Pavel, Mgr.
-
Pokorný Ondřej, Mgr. PhD.
-
Břenek Oldřich, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah: * Úvod do studia, vymezení hlavních pojmů a jejich klasifikace * Vývoj a současný stav cestovního ruchu * Ekonomické a kulturně-sociální dopady rozvoje cestovního ruchu * Environmentální dopady rozvoje cestovního ruchu * Informační zdroje v cestovním ruchu * Ubytovací a stravovací služby * Doprava * Cestovní kanceláře a cestovní agentury * Atraktivity cestovního ruchu * Účastník cestovního ruchu * Marketing cestovního ruchu - podstata, specifika * Marketing cestovního ruchu - nové trendy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s podstatou a základními principy cestovního ruchu. Studenti se seznámí s vývojem, současným stavem cestovního ruchu a také s pozitivními i s negativními dopady jeho rozvoje. Získají přehled o službách v cestovním ruchu a pochopí význam a aplikace marketingu v cestovním ruchu, včetně nových trendů v marketingu cestovního ruchu. Součástí předmětu je práce s informačními zdroji v cestovním ruchu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Kotíková, H. (2014). Cestovní ruch - úvod do studia. Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Kotíková, H., Schwartzhoffová, E. (2014). Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Schwartzhoffová, E. (2013). Služby v cestovním ruchu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
|