|
Vyučující
|
-
Zahradníková Michaela, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
|
Výstupy z učení
|
Kurz je zaměřen na praktické jazykové dovednosti a zahrnuje všechny komunikační složky jazyka - mluvení, psaní, čtení, poslech s porozuměním a kulturní znalost. Ve třetím ročníku student dále rozšiřuje své znalosti čínského jazyka a zaměřuje se též na překlad z čínského jazyka do češtiny. Kurz je vyučován českými lektory a rodilými mluvčími. Součástí kurzu jsou také povinné individuální jazykové konzultace s rodilým mluvčím zaměřené na intenzivní procvičení probrané látky (1x týdně) a modul Writing (1x týdně). Kurz navazuje na sérii učebnic Integrated Chinese 1-4 výukovým materiálem Expressive Chinese (2021) Konverzační témata: 1. Feelings and moods 2. Appearance and perception 3. Technology in our lives 4. The importance of food in China 5. Daily routines and activities 6. The future and jobs 7. Music 8. Homes and architecture
|
|
Předpoklady
|
U studenta jsou předpokládané jazykové kompetence v rozsahu kurzu CN4 - učebnice Integrated Chinese 4.
ASH/CN4
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Písemný test
Intenzivní jazykový kurz vyžaduje průběžnou přípravu a povinnou docházku. Součástí kurzu je průběžné testování probraného učiva a samostatné vypracování domácích úkolů. Závěrečné hodnocení se skládá z: 1. písemné a ústní části v rozsahu Expressive Chinese 2. úspěšného absolvování modulu Writing. Modul Writing je hodnocen následovně: účast ve výuce 15 %, domácí úkoly 40 %, prezentace 10 %, projekt 35%.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Hongyun Sun, Panpan Gao. Expressive Chinese: Culture and communication in a changing China. Boston. 2021, ISSN 9781622915842.
|