| Fakulta | Pedagogická fakulta (PDF) |
|---|---|
| Studijní program | Upper Secondary School Teacher Training (N7504) |
| Studijní obor / Specializace | Upper Secondary School and Primary Art School Teacher Training in Visual Arts (7504T176/00 - NA24) |
| Stupeň získané kvalifikace | Navazující |
| Forma studia | Prezenční |
| Standardní doba studia | 2 roky |
| Počet ECTS kreditů | 120 |
| Udělovaná kvalifikace | magistr (7) |
| Přístup k dalšímu studiu | Doktorský studijní program |
| Způsob ukončení | Obhajoba diplomové práce, Státní závěrečná zkouška |
| Studijní a zkušební řád | URL |
| Fakultní koordinátor | nespecifikováno |
| Klíčové studijní výstupy | Cílem studijního oboru je výchova flexibilních a kreativních výtvarných pedagogů, kteří dokážou své výtvarné vzdělání skloubit s pedagogickými a didaktickými dovednostmi, uplatnit je tvůrčím způsobem ve výchovně vzdělávací praxi a reagovat na potřeby měnícího se společenského kontextu. |
| Specifické požadavky pro přijetí | nespecifikováno |
| Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání | nespecifikováno |
| Kvalifikační požadavky a předpisy | nespecifikováno |
| Profil programu | nespecifikováno |
| Podmínky pokračování studia | nespecifikováno |
| Profesní profily absolventů s příklady | nespecifikováno |
| Garant oboru / specializace | Myslivečková Hana, doc. PhDr. CSc. |
| 1. ročník | 2. ročník | Neuvedený ročník | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Zimní | Letní | Zimní | Letní | Zimní | Letní | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Celkem 60 kreditů | Celkem 60 kreditů | Celkem 60 kreditů | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Celkem 120 kreditů | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||