| Fakulta | Pedagogická fakulta (PDF) |
|---|---|
| Studijní program | Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol (N0114A300024) |
| Studijní obor / Specializace | Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol maior (7503T139/ma - NA21) |
| Stupeň získané kvalifikace | Navazující |
| Forma studia | Prezenční |
| Standardní doba studia | 2 roky |
| Počet ECTS kreditů | 120 |
| Udělovaná kvalifikace | magistr (7) |
| Přístup k dalšímu studiu | Doktorský studijní program |
| Způsob ukončení | Státní závěrečná zkouška, Obhajoba diplomové práce |
| Studijní a zkušební řád | URL |
| Fakultní koordinátor | nespecifikováno |
| Klíčové studijní výstupy | , |
| Specifické požadavky pro přijetí | nespecifikováno |
| Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání | nespecifikováno |
| Kvalifikační požadavky a předpisy | nespecifikováno |
| Profil programu | nespecifikováno |
| Podmínky pokračování studia | nespecifikováno |
| Profesní profily absolventů s příklady | nespecifikováno |
| Garant oboru / specializace | Hřivnová Michaela, doc. Mgr. Ph.D. |

Vyberte kombinaci, kterou chcete zobrazit.
| 1. ročník | 2. ročník | Neuvedený ročník | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Zimní | Letní | Zimní | Letní | Zimní | Letní | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Celkem 60 kreditů | Celkem 60 kreditů | Celkem 60 kreditů | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Celkem 120 kreditů | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||