| Název předmětu | Metoda CLIL ve výuce přírodovědných předmětů (CLIL in teaching science) |
|---|---|
| Kód předmětu | VCJ/CLIL |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
- Legislativní rámec CLIL - Základy a principy metody CLIL - Modely metody CLIL - Strategie pro podporu rozvoje jazykových dovedností - Práce se zdroji - Tvorba a adaptace výukových materiálů s ohledem na oborová specifika - Hodnocení v metodě CLIL
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Metodicko-jazykový seminář pro studenty učitelství přírodovědných předmětů. - Porozumět principům metody CLIL - rozšířit si jazykové dovednosti v ESP - osvojit si strategie pro integraci cizího jazyka do výuky přírodovědných předmětů - rozšířit si profesní kompetence.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
- Aktivní účast v hodině - domácí příprava dle zadání - 3 povolené absence - úspěšné složení ústní zkoušky. Příprava a prezentace projektu výuky metodou CLIL dle oborového zaměření pro studenty SŠ. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|