- 
                    Brož, D. (2005). Jak se stát aktivním evropským občanem?: manuál k soutěži. Centrum pro komunitní práci. 
                
 
            
                
                - 
                    DANIŠ, P. et al. (2021). Klima se mění - a co my?: proč a jak se učit o změně klimatu: doporučení Pracovní skupiny pro klimatické vzdělávání Rady vlády pro udržitelný rozvoj ČR. 1. vydání. Praha: Ministerstvo životního prostředí. 
                
 
            
                
                - 
                    Kallis, G. (2022). Na obranu nerůstu. Praha: Neklid. 
                
 
            
                
                - 
                    Krajhanzl, J. (2014). Psychologie vztahu k přírodě a životnímu prostředí: pět charakteristik, ve kterých se lidé liší. Brno: Lipka. 
                
 
            
                
                - 
                    Kratochvílová, J. (2016). Teorie a praxe projektové výuky. 2. vydání. Brno: Masarykova univerzita. 
                
 
            
                
                - 
                    Zormanová, L. (2012). Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. 1. vyd.. Praha: Grada. 
                
 
            
         
         
         
     |