- 
                    Činčera, J., & Caha, M. (2005). Výchova a budoucnost: hry a techniky o životním prostředí a společnosti. Brno: Paido. 
                
 
            
                
                - 
                    Feřtek, T. (2019). Co je nového ve vzdělávání. Nová beseda. Co je nového. 
                
 
            
                
                - 
                    Gray, P. (2016). Svoboda učení. Jak nechat děti rozhodovat o svém vzdělávání.. Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    Kartous, B. (2019). No future: vezeme děti na parním stroji do virtuální reality?. Praha: 65. pole. 
                
 
            
                
                - 
                    Kramperová, L. & Kršňák, J. (2018). Jak se učí živě?: rozhovory o inovativních školách. Praha: DharmaGaia. 
                
 
            
                
                - 
                    Musil, R. (2022). Pedagogika: pro střední pedagogické školy. Praha: Informatorium. 
                
 
            
                
                - 
                    Nováčková, J. (2008). Mýty ve vzdělávání: o škodlivosti některých zaběhaných představ o učení, škole a výchově a cestách, jak je překonat. Kroměříž: Spirála. 
                
 
            
                
                - 
                    Spitzer, M. (2014). Digitální demence. Brno: Host -vydavatelství s.r.o. 
                
 
            
                
                - 
                    Tichý, F. (2017). Výchova jako dobrodružství: to se v té Přírodní škole učíte na stromech?. Semily: Geum. 
                
 
            
         
         
         
     |