Vyučující
|
-
Slezáková Jana, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Během navazujícího magisterského studia student vykonává asistentskou praxi na střední škole. Student pracuje pod vedením zkušeného učitele příslušné školy, který je aprobován pro výuku daného předmětu na tomto typu školy. Během této praxe je navštěvován nepravidelně rovněž učitelem příslušné katedry PřF UP v Olomouci. Student asistuje učiteli při výuce, provádí demonstrace, skupinové práce pro žáky a laboratorní úlohy. Student se na asistentskou praxi připravuje a svoji činnost pravidelně reflektuje. Tyto písemné záznamy předává fakultnímu učiteli.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Laborování
|
Výstupy z učení
|
Během bakalářského studia v kombinované formě student vykonává asistentskou praxi na střední škole. Student pracuje pod vedením zkušeného učitele příslušné školy, který je aprobován pro výuku daného předmětu na tomto typu školy. Během této praxe je navštěvován nepravidelně rovněž učitelem příslušné katedry PřF UP v Olomouci. Student asistuje učiteli při výuce, provádí demonstrace, skupinové práce pro žáky a laboratorní úlohy. Student se na asistentskou praxi připravuje a svoji činnost pravidelně reflektuje. Tyto písemné záznamy předává fakultnímu učiteli.
Předmět zaměřený na získání schopnosti syntézy poznatků. Integrovat teoreticky získané poznatky do praxe, navrhovat řešení, formulovat závěry.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor portfolia studenta
Ve spolupráci s učitelem, jemuž asistuje, vytvoří projekt této praxe. Ukončený a vyhodnocený projekt v rozsahu 5-8 stran vkládá do svého portfolia.
|
Doporučená literatura
|
-
Dokumentace školy.
-
Rámcový vzdělávací program gymnaziálního vzdělávání.
-
Učebnice přírodovědných předmětů.
-
Pasch M. a kol. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha.
-
Petty, G., & Foltýn, J. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál.
|