- 
                    D. Nezvalová. (2001). Některé trendy pregraduální přípravy učitelů. Olomouc, Vydavatelství UP, 48 s. 
                
 
            
                
                - 
                    GAVORA, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. 
                
 
            
                
                - 
                    Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum. Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. a kol. (2008). Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. Trendy a inovace. Olomouc, Univerzita Palackého. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. (2009). Assessing Science for Understanding-constructivist approach. VUP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. (2009). Contructivism in Science Teacher Education. Problems of Education in the 21st Century. Volume 9. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. (ed). (2007). Improving Quality of Science Teacher Training in European Cooperation-Constructivist Approach. Compendium. Olomouc, Vydavatelství Univerzity Palackého. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. (2007). Konstruktivismus jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Didaktický systém přírodovědy. VUP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. (2007). Konstruktivismus jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Vzdělávání učitelů přírodovědy. VUP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová D. (2002). Kvalita ve škole. Olomouc, Vydavatelství UP, 111 s. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová, D. (2008). Moduly pro profesní přípravu učitele přírodovědných předmětů a matematiky, 1. vyd.. Olomouc, Univerzita Palackého. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová D. (2005). Přístupy k pregraduální přípravě učitelů v edukačně vyspělých zemích. In: Historka,Zborník príspevkov z mezinárodněn konferencie. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová D. (2003). School Improvement in an Era of Change. Vydavatelství UP Olomouc, 67 s. 
                
 
            
                
                - 
                    Nezvalová D., Švec M. (2007). Some trends in science teaching training in the United States and Czech Republic. In: Science education in a changing society. Lithuania: Scientific Meth. Cent."Scientia Educologica". 
                
 
            
                
                - 
                    Punch, K. F. (2008). Základy kvantitativního šetření. Portál, Praha. 
                
 
            
         
         
         
     |