-
D. Nezvalová. (2001). Některé trendy pregraduální přípravy učitelů. Olomouc, Vydavatelství UP, 48 s.
-
GAVORA, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
-
Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum. Praha.
-
Nezvalová, D. a kol. (2008). Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. Trendy a inovace. Olomouc, Univerzita Palackého.
-
Nezvalová, D. (2009). Assessing Science for Understanding-constructivist approach. VUP Olomouc.
-
Nezvalová, D. (2009). Contructivism in Science Teacher Education. Problems of Education in the 21st Century. Volume 9.
-
Nezvalová, D. (ed). (2007). Improving Quality of Science Teacher Training in European Cooperation-Constructivist Approach. Compendium. Olomouc, Vydavatelství Univerzity Palackého.
-
Nezvalová, D. (2007). Konstruktivismus jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Didaktický systém přírodovědy. VUP Olomouc.
-
Nezvalová, D. (2007). Konstruktivismus jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Vzdělávání učitelů přírodovědy. VUP Olomouc.
-
Nezvalová D. (2002). Kvalita ve škole. Olomouc, Vydavatelství UP, 111 s.
-
Nezvalová, D. (2008). Moduly pro profesní přípravu učitele přírodovědných předmětů a matematiky, 1. vyd.. Olomouc, Univerzita Palackého.
-
Nezvalová D. (2005). Přístupy k pregraduální přípravě učitelů v edukačně vyspělých zemích. In: Historka,Zborník príspevkov z mezinárodněn konferencie. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB.
-
Nezvalová D. (2003). School Improvement in an Era of Change. Vydavatelství UP Olomouc, 67 s.
-
Nezvalová D., Švec M. (2007). Some trends in science teaching training in the United States and Czech Republic. In: Science education in a changing society. Lithuania: Scientific Meth. Cent."Scientia Educologica".
-
Punch, K. F. (2008). Základy kvantitativního šetření. Portál, Praha.
|