- 
                    BERTRAND, Y. (1998). Současné teorie vzdělávání. Praha: Portál. 
                
 
            
                
                - 
                    Blažková R. a kol. (2011). Kapitoly z didaktiky matematiky. MU Brno. 
                
 
            
                
                - 
                    Brosseau, G. (1997). Theory of didactical situations in matehametics. Kluwer Academic Publishers Dordrecht/Boston/London. 
                
 
            
                
                - 
                    Feherérová, Š. a kol. (2010). Didaktická příručka pro střední školu. OU Ostrava. 
                
 
            
                
                - 
                    FISHER, R. (1997). Učíme děti myslet a učit se. Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    Freudental, H. (1973). Mathematics and educational tasks. Dordrecht. 
                
 
            
                
                - 
                    Fulier, J., Šedivý, O. (2001). Motivácia a tvorivosť vo vyučovaní matematiky. UKF Nitra. 
                
 
            
                
                - 
                    Hejný, M. , Novotná, J., Stehlíková, N. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky.. Praha, UK. 
                
 
            
                
                - 
                    Hejný, M., Kuřina, F. (2001).  Dítě, škola a matematika. Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    Hejný, M., Michlacová, A. (2001). Skúmanie matematického resitelského postupu. MC Bratislava. 
                
 
            
                
                - 
                    Hejný, M., Stehlíková, N. (1999). Číselné představy dětí. Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    HOLT, J. (1994). Proč děti neprospívají. Praha: Strom. 
                
 
            
                
                - 
                    Holt,J. Jak se děti učí. 
                
 
            
                
                - 
                    Chodorová, M., Hrubý, D. (2009). Příručka pro začínající učitele matematiky. Trifox Šumperk. 
                
 
            
                
                - 
                    Krpec, R. a kol. (2006). Didaktika matematiky pro SŠ. OU Ostrava. 
                
 
            
                
                - 
                    Krpec. R. a kol. (2006). Trénink matematiky pro SŠ. OU Ostrava. 
                
 
            
                
                - 
                    Krygowska, S. Z. (2005). Zarys dydaktyka matematyky: Teoria i zastosowania w mateamtyce szkolnej. WSIO Warszawa. 
                
 
            
                
                - 
                    Mikulčák J. (1982). Didaktika matematiky I. SPN Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    Molnár, J. a kol. (2008). Konstruktivismus ve vyučování matematice. VUP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Molnár, J. (2009). Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve vyučování matematice. UP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Mužič, V. (1971). Testy vědomostí. Praha. 
                
 
            
                
                - 
                    Novák, B. (1999). Matematika III. Několik kapitol z didaktiky matematiky. Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Novák, B. (2003). Vybrané kapitoly z didaktiky matematiky 1. Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Polák, J. (2014). Didaktika matematiky. Jak učit matematiku zajímavě a užitečně. III. Část Historie matematiky pro učitele.. Plzeň, Fraus. 
                
 
            
                
                - 
                    Polák, J. (2014). Didaktika matematiky: Jak učite matematiku zajímavě a užitečně. Fraus Plzeň. 
                
 
            
                
                - 
                    Polák, J. (2016). Ja učit matematiku zajímvě a užitečně. II. část Obecná didaktika matematiky.. Plzeň, Fraus. 
                
 
            
                
                - 
                    Růžičková, B. (2002). Didaktika matematiky pro distanční studium 1. UP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Sedláčková, J. (1993). Diagnostické metody vevyučovánímatematice. UP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Sedláčková J. (1993). Rozvíjení myšlení žáků ve vyučování matematice. UP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Spagnolo, F., Čižmár, J. (2003). Komunikácia v matematike na strednej skole. MU Brno. 
                
 
            
                
                - 
                    Trávníček S. Oprava matematických písemek. VUP Olomouc. 
                
 
            
                
                - 
                    Ulovec, A., Molnár, J. (2014). Motivating and exciting methods in matehmatics and science. Glosary of terms. UP Olomouc. 
                
 
            
         
         
         
     |