|
Vyučující
|
-
Vinter Vladimír, PaedDr. Ing. Dr.
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti se aktivně podílejí na vedení přírodovědných kroužků, táborů, letních škol, organizování přírodovědných soutěží. Důraz je kladen na využívání prvků projektové výuky, konstruktivismu a badatelsky orientované výuky, heuristických metod, zážitkové a lesní pedagogiky.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Studenti získají zkušenosti a základní dovednosti při vedení přírodovědně zaměřených volnočasových aktivit žáků základních a středních škol (přírodovědné kroužky, letní školy, přírodovědné tábory).
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
K zápočtu studenti předloží výkaz práce pedagogické praxe doplněný o potvrzení, že praxi v dané instituci absolvovali.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Projektová výuka. https://clanky.rvp.cz/clanek/c/s/14983/PROJEKTOVA-VYUKA.html/.
-
Vinter, V. (2018). Začínající učitel biologie. Vydavatelství UP v Olomouci.
|