Vyučující
|
-
Mašláňová Helena, RNDr. Ph.D.
-
Prášilová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
příprava učitele na výuku chemie - jak efektivně vyučovat chemii v reálné praxi; výukové metody pro individuální, pro skupinovou a kooperativní práci žáků při výuce chemie, metody vyuzívající IT; uplatnění konstuktivismu v výuce chemie, integrovaná tematická výuka; implementace experimentů do výuky - účelné využití nejsilnějšího nástroje v chemii; badatelsky orientovaná výuka v hodinách chemie - konkrétní aplikace; hodnoticí metody - pro hodnocení žáků, výuky a učitele; osobnost učitele - profesionál chemik, pedagog a psycholog
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce, Písemný test
- vypracovat seminární práce (3x) během semestru - písemný test
|
Doporučená literatura
|
-
Buthelezi, T., et al. (2013). Chemistry - Matter and Change. McGrawHill Education.
-
Čapek, R. (2017). Moderní didaktika. Praha, Grada.
-
Ginnis, P. (2017). Efektivní výukové nástroje pro učitele. EDULAB.
-
Hendrick, C., Macpherson, R. (2019). Co funguje ve třídě. Most mezi výzkumem a praxí. EDULAB.
-
Kyriacou, Ch. a kol. (2012). Klíčové dovednosti učitele. Praha, Portál.
-
Petty, G. (2013). Moderní vyučování. (6. rozšířené a přepracované vydání). Praha: Portál.
|