| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Radkovičová Lucie, JUDr.
                
                    Madleňáková Lucia, JUDr. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | - silné stránky - ideální klient, branding - strategie kanceláře - obchodní jednání - online nástroje pro vedení kanceláře - marketing - advokátní předpisy při marketingu - výběr a nastavení sociálních sítí 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Cíle předmětu (anotace):  - naučit se jak založit a úspěšně vést advokátní kancelář - zjistit zda je student osobnostně vhodný pro advokátní praxi - dozvědět se, jak se zavčas profilovat pro budoucí advokátní praxi  Předmět bude probíhat formou 6 online vyučovacích hodin (á 1,5h) rozprostřených během semestru v malé skupince studentů zaměřeného na zjišťování preferencí studentů a jejich osobnostního profilu, vymezení okruhu budoucí klientely, tvorby strategie kanceláře, ukázky obchodních jednání a telefonátů, seznámení a procvičení si online nástrojů vedení kanceláře, využití marketingových strategií, využití a nutnost dodržování advokátních předpisů a výběr a nastavení profesních sociálních sítí. Předmět bude probíhat prakticky a interaktivně. Získané způsobilosti (znalosti, dovednosti, hodnoty):  - poznat, jak AK funguje co je potřeba, a umět se rozhodnout, zda je to pro něho to pravé nebo má jít do jiných oblastí - jaké marketingové činnosti by měl dělat, aby došel k cíli, který chce
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Absolvování tohoto předmětu není podmíněno absolvováním některého jiného předmětu. 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Analýza výkonů studenta 
 Aktivní účast na výuce a plnění zadaných úkolů.
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
 
 |