Vyučující
|
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
-
Kytnarová Lucie, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem souvislé praxe je získání praktických zkušeností a dovedností při edukační intervenci realizované v zařízeních logopedického a surdopedického typu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Cílem souvislé praxe je získání praktických zkušeností a dovedností při edukační intervenci realizované v zařízeních logopedického a surdopedického typu.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Certifikát o absolvování stáže
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Langer, J., & Souralová, E. (2013). Výchova a vzdělávání osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Mlčáková, R., & Vitásková, K. (2013). Základy logopedie a organizace logopedické péče. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
MUSILOVÁ, M. (2002). Interakce učitele a žáka: cvičebnice.. Olomouc: UP.
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J.V. (2001). Asistentská praxe: cvičebnice a metodické vádemékum. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Valenta, M., & Hutyrová, M. (2014). Přehled speciální pedagogiky: rámcové kompendium oboru. Praha: Portál.
|