Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Brozdová Jana, Mgr.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je zprostředkování aktuálních poznatků z oblasti specifických poruch učení a analýza možností jejich konkrétního uplatnění v rámci vzdělávání žáků a studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zprostředkování aktuálních poznatků z oblasti specifických poruch učení a analýza možností jejich konkrétního uplatnění v rámci vzdělávání žáků a studentů.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
USS/ZSPC
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KUCHARSKÁ, A. (ED.). (1994). Specifické poruchy učení a chování.. Praha: Portál.
-
Matějček, Z. (1987). Dyslexie.. Praha: SPN.
-
Pokorná, V. (1997). Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha: Portál.
-
VITÁSKOVÁ, K. (2006). Specifické poruchy učení pro výchovné pracovníky.. Olomouc: Univerzita Palackého.
|