Název předmětu | Special Education Diagnostics |
---|---|
Kód předmětu | USS/YCASD |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Methods and attitudes in the special education diagnostics. Speciálněpedagogická diagnostika Cílem disciplíny je seznámit studenty s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky. Z klinických metod je dán důraz na analýzu produktů /dětská kresba,hra/, posluchači jsou seznámeni i s přehledem standardizovaných diagnostických technik a metod.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|