Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Areas: " Socialization - definition and terminology " Levels of socialization by various criteria " Process of socialization and decisive factors " Specifics of the process of socialization in various categories of persons with visual impairment " Specifics of socialization in the context of the system of counselling services in various stages of life Oblasti: " Socializace - definiční a terminologické vymezení " Stupně socializace podle rozličných kritérií " Proces socializace a faktory, které ho ovlivňují " Specifika v rámci procesu socializace u jednotlivých kategorií osob se zrakovým postižením " Specifika socializace v kontextu podpory systémem poradenských služeb v jednotlivých údobích života
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
JANOTOVÁ, N., SVOBODOVÁ, K. (1998). Integrace sluchově postiženého dítěte v mateřské a základní škole. Praha: Septima.
-
Komorná, M. (2008). Systém vzdělávání osob se sluchovým postižením v ČR a specifika vzdělávacích metod při výuce. Praha : Česká komora tlumočníků znakového jazyka.
-
ZIKL,P. (2004). Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové.
|