Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Michalík Jan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Study discipline reflects the existing framework (organization, content) system solutions training education of children and youth with behavioral problems in the country.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Study discipline reflects the existing framework (organization, content) system solutions training education of children and youth with behavioral problems in the country.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
DUNOVSKÝ, J., DYTRYCH, Z., MATĚJČEK, Z. a kol. (1995). Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě. Praha: Grada Publishing.
-
Heidbrink, H. (1997). Psychologie morálního vývoje. Praha, Portál.
-
KOLÁŘ, M. (2001). Bolest šikanování. Praha : Portál.
-
ŘÍČAN, P. (1995). Agresivita a šikana mezi dětmi: jak dát dětem ve škole pocit bezpečí.. Praha.
|