Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
Lechta, V. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
-
Ludíková, L. (2005). Kombinované vady.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
SVOBODA, M. a kol. (2001). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha : Portál.
|