Vyučující
|
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
SVOBODA, M. (ED.), KREJČÍŘOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál.
-
VAŠUTOVÁ, M. (2004). Diagnostické využití percepce barev u dětí se specifickými poruchami učení a chování. Ostrava: Ostravská univerzita - Filozofická fakulta.
-
ZELINKOVÁ, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací plán. Praha: Portál.
|