Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The goal is to interconnect research, both theoretical and practical knowledge in primary, secondary and tertiary prevention of behavioral and emotional disorders.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The goal is to interconnect research, both theoretical and practical knowledge in primary, secondary and tertiary prevention of behavioral and emotional disorders. The objective of the discipline is to link research-based, theoretical and practical knowledge in the area of primary, secondary, and tertiary prevention of emotional and behavioural disorders. Research studies in this area should correspond with relevant practical applications in order to support the corresponding level of communication and understanding between individual participants, who often use various theoretical backgrounds, primarily with respect to the multidisciplinary nature of the area. Cílem předmětu je propojení výzkumných, teoretických i praktických poznatků v oblasti primární, sekundární a terciární prevence poruch chování a emocí. V dané oblasti realizovaná výzkumná šetření by měla být především relevantní pro praktické aplikace a následně by mohla podpořit odpovídající úroveň komunikace a porozumění mezi jednotlivými subjekty, mnohdy vycházejícími z rozdílných teoretických východisek, především s ohledem na nutnost multidisciplinarity v dané oblasti.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
BLACK, D., COTTRELL, D. (1993). Child and Adolescent Psychiatry. Glasgow, Bell and Brain.
-
DRYFOOS, J. G. (1990). Adolescents at Risk.. Oxford University Press, New York.
-
LANGMEIER, J. a kol. (2000). Dětská psychoterapie. Praha. Portál.
|