Předmět: Primary, secondary and tertiary prevention behavior and emotional disorders

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Primary, secondary and tertiary prevention behavior and emotional disorders
Kód předmětu USS/XXPRE
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
The goal is to interconnect research, both theoretical and practical knowledge in primary, secondary and tertiary prevention of behavioral and emotional disorders.

Studijní aktivity a metody výuky
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
The goal is to interconnect research, both theoretical and practical knowledge in primary, secondary and tertiary prevention of behavioral and emotional disorders. The objective of the discipline is to link research-based, theoretical and practical knowledge in the area of primary, secondary, and tertiary prevention of emotional and behavioural disorders. Research studies in this area should correspond with relevant practical applications in order to support the corresponding level of communication and understanding between individual participants, who often use various theoretical backgrounds, primarily with respect to the multidisciplinary nature of the area. Cílem předmětu je propojení výzkumných, teoretických i praktických poznatků v oblasti primární, sekundární a terciární prevence poruch chování a emocí. V dané oblasti realizovaná výzkumná šetření by měla být především relevantní pro praktické aplikace a následně by mohla podpořit odpovídající úroveň komunikace a porozumění mezi jednotlivými subjekty, mnohdy vycházejícími z rozdílných teoretických východisek, především s ohledem na nutnost multidisciplinarity v dané oblasti.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška

Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
Doporučená literatura
  • BLACK, D., COTTRELL, D. (1993). Child and Adolescent Psychiatry. Glasgow, Bell and Brain.
  • DRYFOOS, J. G. (1990). Adolescents at Risk.. Oxford University Press, New York.
  • LANGMEIER, J. a kol. (2000). Dětská psychoterapie. Praha. Portál.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr