Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The course is an analysis and comparison of historical and contemporary evidence-based scientific research findings about the process of phonation and breaches of voice disorders and speech sound distortions
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The course is an analysis and comparison of historical and contemporary evidence-based scientific research findings about the process of phonation and breaches of voice disorders and speech sound distortions
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
COBLENZER, H., MUHAR, F. (2001). Dech a hlas: návod k dobré mluvě. Praha: Akademie múzických umění.
-
KEREKRÉTIOVÁ, A. (1997). Palatolália. Bratislava: Vydavateĺstvo UK.
-
Lechta, V. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
-
LECHTA, V. (2005). Terapie narušené komunikační schopnosti.. Praha: Portál.
|