Předmět: Integrative and Segregative Trends in the Pedagogical and Theurapetic Process of Persons with Visual Impairment

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Integrative and Segregative Trends in the Pedagogical and Theurapetic Process of Persons with Visual Impairment
Kód předmětu USS/XXIZP
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Regec Vojtech, doc. PhDr. Ph.D.
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.

Studijní aktivity a metody výuky
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška

Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
Doporučená literatura
  • Finková, D., Ludíková, L., Růžičková, V. (2007). Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením. Olomouc : Vydavatelství UP.
  • Jesenský, J. (1995). Uvedení do rehabilitace zdravotně postižených. Praha : Karolinum.
  • MICHALÍK, J. (2000). Školská integrace dětí s postižením. Olomouc: UP.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr