Vyučující
|
-
Regec Vojtech, doc. PhDr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
This examination is to demonstrate knowledge of the historical development of education, training and care for persons with visual disabilities.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
This examination is to demonstrate knowledge of the historical development of education, training and care for persons with visual disabilities.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
HORNÁK, L., KOLLÁROVÁ, E., MATUŠKOVÁ, O. (2002). Dejiny špeciálnej pedagogiky.. Prešov.PdF PU.
-
PREDMERSKÝ, V. (1978). Kapitoly z dejin špeciálnej pedagogiky.. Bratislava, UK.
-
SMÝKAL, J. Tyflopedické kalendárium.
|