Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The content of the test is a good orientation in different directions, which is the education of hearing-impaired profiled during development.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The content of the test is a good orientation in different directions, which is the education of hearing-impaired profiled during development. Areas: " Chronology of the development of opinions about and attitudes to persons with visual impairment " Key moments and turning points in the development of attitudes to persons with visual impairment " Significant persons and their contribution to the development of care for persons with visual impairment " Development of writing for the blind " Development of care for persons with visual impairment in the Czech Republic " Key personalities of Czech special education focusing on care for persons with visual impairment Oblasti: " Chronologie vývoje názorů a přístupu k osobám se zrakovým postižením " Klíčové momenty a zvraty v přístupu k osobám se zrakovým postižením " Významné osobnosti a jejich přínos k rozvoji péče o osoby se zrakovým postižením " Vývoj písma pro nevidomé " Rozvoj péče o osoby se zrakovým postižením na našem území " Klíčové osobnosti naší speciální pedagogiky, jež se zaměřovaly na péči o osoby se zrakovým postižení
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
HRUBÝ, J. (1999). Velký ilustrovaný průvodce neslyšících nedoslýchavých po jejich vlastním osudu I.. Praha: FRPSP.
-
LEONHARDT, A. (2001). Úvod do pedagogiky sluchovo postihnutých. Bratislava: Sapientia.
-
POUL, J. (1996). Nástin vývoje vyučování neslyšících. Brno: PdF MU.
|