Předmět: Historical Development of Education of Persons with Hearing Impairement

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Historical Development of Education of Persons with Hearing Impairement
Kód předmětu USS/XXHSP
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
The content of the test is a good orientation in different directions, which is the education of hearing-impaired profiled during development.

Studijní aktivity a metody výuky
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
The content of the test is a good orientation in different directions, which is the education of hearing-impaired profiled during development. Areas: " Chronology of the development of opinions about and attitudes to persons with visual impairment " Key moments and turning points in the development of attitudes to persons with visual impairment " Significant persons and their contribution to the development of care for persons with visual impairment " Development of writing for the blind " Development of care for persons with visual impairment in the Czech Republic " Key personalities of Czech special education focusing on care for persons with visual impairment Oblasti: " Chronologie vývoje názorů a přístupu k osobám se zrakovým postižením " Klíčové momenty a zvraty v přístupu k osobám se zrakovým postižením " Významné osobnosti a jejich přínos k rozvoji péče o osoby se zrakovým postižením " Vývoj písma pro nevidomé " Rozvoj péče o osoby se zrakovým postižením na našem území " Klíčové osobnosti naší speciální pedagogiky, jež se zaměřovaly na péči o osoby se zrakovým postižení
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška

Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
Doporučená literatura
  • HRUBÝ, J. (1999). Velký ilustrovaný průvodce neslyšících nedoslýchavých po jejich vlastním osudu I.. Praha: FRPSP.
  • LEONHARDT, A. (2001). Úvod do pedagogiky sluchovo postihnutých. Bratislava: Sapientia.
  • POUL, J. (1996). Nástin vývoje vyučování neslyšících. Brno: PdF MU.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr