Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
-
Kantorová Jana, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Analýza jednotlivých pedagogických kategorií v historickém vývoji. Názory významných filozofů a pedagogů na výchovu a vzdělávání.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
The Philosophy of Teaching and Education introduces the essential proglems of educational processes in the society through the historical development of philosophical and pedagogic attitudes. It focuses on the contemporary philosophical conceptions of education as well.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor
Aktivní přístup studentů k výuce,plnění průběžných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
BLAKE, N. (2003). The Blackwell Guide to the Philosophy od Education.. Oxford: Blackwell Publishing.
-
CURREN, R. (2007). Philosophy of Education. An Anthology. Oxford: Blackwell Publishing.
-
NODDINGS, N. (2006). Philosophy of Education. Boulder: Westview Press.
|