Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The objective test is to demonstrate the theoretical knowledge and practical skills to use alternative sources - means performing arts - in therapy across the spectrum of disabilities for people with special needs.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
The objective test is to demonstrate the theoretical knowledge and practical skills to use alternative sources - means performing arts - in therapy across the spectrum of disabilities for people with special needs.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
EMUNAH, R. (1994). Drama Therapy Process,Technique and Performance. New York, Brunner.
-
JENNINGS, S. (1995). Dramatherapy with children and adolescents. London, Routledge.
-
JONES, P. (1996). Drama as Therapy. London: Routledge.
|