Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
The aim of the test is both theoretical and practical knowledge of selected communication systems, augmentative and alternative communication suitable for people with severe mental retardation and persons with autism.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Alternative and Augmentative Communication Systems in work with persons with severe mental retardation or with autistic people.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Doporučená literatura
|
-
JANOVCOVÁ, Z.. (2003). Alternativní a augmentativní komunikace. Brno: MU.
-
KUBOVÁ, L. (1996). Alternativní komunikace, cesta ke vzdělávání těžce zdravotně postižených dětí.. Praha: TECH-MARKET.
-
LECHTA, V. A KOL. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
|