Název předmětu | Process of socialization of persons with visual impairment |
---|---|
Kód předmětu | USS/XGSOZ |
Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
Úroveň předmětu | Doktorský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 7 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Areas: " Socialization - definition and terminology " Levels of socialization by various criteria " Process of socialization and decisive factors " Specifics of the process of socialization in various categories of persons with visual impairment " Specifics of socialization in the context of the system of counselling services in various stages of life Oblasti: " Socializace - definiční a terminologické vymezení " Stupně socializace podle rozličných kritérií " Proces socializace a faktory, které ho ovlivňují " Specifika v rámci procesu socializace u jednotlivých kategorií osob se zrakovým postižením " Specifika socializace v kontextu podpory systémem poradenských služeb v jednotlivých údobích života List of recommended literature and materials/Studijní literatura a studijní pomůcky: Australasian Journal of Special Education Print ISSN: 1030-0112? Electronic ISSN: 1833-6914 European Journal of Special Needs Education. Print ISSN: 0885-6257? Electronic ISSN: 1469-591X? HOLBROOK, M. C., KOENIG, A. J. (Eds.) (2000). Foundations of Education (2nd ed.) Volume I: History and Theory of Teaching Children and Youths with Visual Impairments. NewYork: American Foundation for the Blind. Journal of Special Education. Pr int ISSN: 0022-4669 Electronic ISSN: 1538-4764. PARKER, A. T., IVY, S. E. (2014) Chapter Four: Communication Development of Children with Visual Impairment and Deafblindness. A Synthesis of Intervention Research. International Review of Research in Developmental Disabilities. In HALTON, D. D. Current Issues in the Education of Students with Visual Impairments, pp. 101-143, ISSN: 2211-6095. RŮŽIČKOVÁ, V. et al. (2012) Basics of Special Education of Persons with Visual Impairment. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3097-3 Social Psychology of Education Print ISSN: 1381-2890?Electronic ISSN: 1573-1928. The Remedial and Special Eeducation. Print ISSN: 0741-9325? Electronic ISSN: 1538-4756e The Remedial and Special Education. Print ISSN: 0741-9325? Electronic ISSN: 1538-4756e
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |