Název předmětu | Educational, behavioural and psychotherapeutic strategies in treatment of persons with behavioural disorders |
---|---|
Kód předmětu | USS/XGRRE |
Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
Úroveň předmětu | Doktorský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 7 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
The objective of the discipline is to extend the theoretical, research-based as well as practical knowledge in the area of reeducational, psychotherapeutic and resocialization approaches to persons with behavioural disorders in the Czech Republic and its comparison with international knowledge and experience. " Possibilities and limitations in reeducation of persons with behavioural disorders. " Possibilities and limitations in psychotherapy of persons with behavioural disorders. " Possibilities and limitations in resocialization and social rehabilitation of persons with behavioural disorders. Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení teoretických, výzkumných i aplikovaných praktických poznatků z oblasti reedukačních, psychoterapeutických a resocializačních přístupů k osobám s poruchami chování v ČR a jejich komparace se zahraničními poznatky a zkušenostmi. " Možnosti a meze reedukace osob s poruchami chování. " Možnosti a meze psychoterapie osob s poruchami chování " Možnosti a meze resocializace a sociální rehabilitace osob s poruchami chování. List of recommended literature and materials/Studijní literatura a studijní pomůcky: BLACK, D., COTTRELL, D. (1993) Child and Adolescent Psychiatry. Glasgow, Bell and Brain. COHEN, J., SCOTT, S., SCOTT, N., KAY, J. (1996) The Primary School Drugs Pack. Healthwise Helpline Ltd, Liverpool. DRYFOOS, J. G. (1990) Adolescents at Risk. Oxford University Press, New York. KAZDIN, A. E. (1995) Conduct Disorders in Childhood and Adolescence. Thousand Oaks, CA, Sage Publication. RAINE, A. (1993) The Psychopatology of Crime. Academia Press, San Diego. WILLIAMS, M. (1995) Drugs Prevention Training. An evaluation of three drugs prevention teams. Drugs prevention. Initiative Paper No. 8, London. The Remedial and Special Eeducation. Print ISSN: 0741-9325? Electronic ISSN: 1538-4756e Journal of Special Education. Print ISSN: 0022-4669 Electronic ISSN: 1538-4764. Australasian Journal of Special Education Print ISSN: 1030-0112? Electronic ISSN: 1833-6914 European Journal of Special Needs Education. Print ISSN: 0885-6257? Electronic ISSN: 1469-591X? Social Psychology of Education Print ISSN: 1381-2890? Electronic ISSN: 1573-1928
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |