Název předmětu | Educational activity |
---|---|
Kód předmětu | USS/XGPDC |
Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
Úroveň předmětu | Doktorský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 14 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
The content of the discipline is a deep theoretical insight into the area of education of persons with multiple disability. The quality of life of the clients, family and other types of social environment are considered in an integrative perspective, the discipline also focuses on the theory of working in non-educational establishments (healthcare and social work). The knowledge of syndromic and non-syndromic multiple disability will also be used in non-teaching professions in planning stimulating and developmental activities aimed at persons with multiple disability irrespective of their age. The students are expected to be knowledgeable about the field in an international context. Obsahem předmětu je hluboký teoretický vhled do oblasti edukace osob s kombinovaným postižením. Kvalita života klientů, rodiny a dalších druhů sociálního prostředí jsem, zde pojímány z integrativního hlediska a předpokládají se i teoretické vklady pro práci v oblastech mimoškolských (zdravotnictví a sociální péče). Znalost a orientace v syndromatickém a nesyndromatickém kombinovaném postižení bude zohledněna v neučitelských oblastech při plánování stimulačních a rozvíjejících aktivit u osob s kombinovaným postižením bez ohledu na věk. Předpokládá se aktualizovaná informovanost v oboru s ohledem na mezinárodní stav oboru a jeho pojetí.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |