Název předmětu | Institutionalisation and de-institutionalisation in the education of persons with intellectual disability |
---|---|
Kód předmětu | USS/XGMRI |
Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
Úroveň předmětu | Doktorský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 7 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
The discipline provides an overview of the educational-formative system in the Czech Republic in comparison with foreign systems with an emphasis on projects of alternative education of persons with intellectual disability and other types of mental disability. Disciplína podává přehled edukačně-formativního systému u nás s komparací se zahraničními systémy a s důrazem na projekty alternativní pedagogiky osob s mentálním postižením a další psychickou poruchou. List of recommended literature and materials/Studijní literatura a studijní pomůcky: BEIRNE-SMITH, M. et al (1994)Mental Retardation. New York, Macmilan College Publ. Company. LUISELLI, J. K. (2012). The Handbook of High-Risk Challenging Behaviors in People with Intellectual and Developmental Disabilities. Brookes Publishing Company. ISBN 978-1-59857-168-4 New Persey, Prentice Hall. MCCORD, K. A. (2017) Intellectual Disability, Oxford University Press. Available from: 10.1093/acprof:oso/9780190467760.003.0015. [1 May 2018]. POLLOWAY, E. A. (1985) Strategie for Teaching Retaredr and Specal Needs Learners. Columbus, Charles E. Merrill Publ.Comp. RAVER, S. A. (1999)Intervention Strategie for Infants and Toddlers with Special Needs. RAVER, S. A. (2009)Early Childhood Special Education. New Jersey, Pearson Education. WEHMEYER, M. (Ed.). (2015). The Story of Intellectual Disability: An Evolution of Meaning, Understanding, & Public Perception. Baltimore: Paul H. Brookes, ISBN: 978?1?55766?987?2
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |