Předmět: Historical insight into the development of treatment of persons with visual impairment

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Historical insight into the development of treatment of persons with visual impairment
Kód předmětu USS/XGHPO
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 7
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Regec Vojtech, doc. PhDr. Ph.D.
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Areas: " Chronology of the development of opinions about and attitudes to persons with visual impairment " Key moments and turning points in the development of attitudes to persons with visual impairment " Significant persons and their contribution to the development of care for persons with visual impairment " Development of writing for the blind " Development of care for persons with visual impairment in the Czech Republic " Key personalities of Czech special education focusing on care for persons with visual impairment Oblasti: " Chronologie vývoje názorů a přístupu k osobám se zrakovým postižením " Klíčové momenty a zvraty v přístupu k osobám se zrakovým postižením " Významné osobnosti a jejich přínos k rozvoji péče o osoby se zrakovým postižením " Vývoj písma pro nevidomé " Rozvoj péče o osoby se zrakovým postižením na našem území " Klíčové osobnosti naší speciální pedagogiky, jež se zaměřovaly na péči o osoby se zrakovým postižení List of recommended literature and materials/Studijní literatura a studijní pomůcky: EGBERT, P. R. (1993). Issues in International Ophthalmology. Seminars in Ophthalmology. 8, 3, 163, Jan. 3, 1993. ISSN: 08820538. RŮŽIČKOVÁ, V. et al. (2012) Basics of Special Education of Persons with Visual Impairment. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3097-3 LMEIDA, R. D. Tactile Maps in Geography. (2015) International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences. 1, pp. 9-13. ISSN: 978-0-08-097086-8. PRESCHER, D, BORNSCHEIN, J, WEBER, G. (2014) Production of Accessible Tactile Graphics. Computers Helping People with Special Needs: Part II. pp 26-33| ISSN: 9783319085982.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (DC24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -