Název předmětu | Žák se speciálními vzdělávacími potřebami |
---|---|
Kód předmětu | USS/WZSP@ |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 6 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: ? orientovat se v teorii speciální pedagogiky; ? přistupovat humánně a pedagogicky adekvátně k žákům s různými formami zdravotního postižení postižení a znevýhodnění; ? orientovat se v příslušné legislativě a vysvětlit, jak ji optimálně aplikovat do výchovně-vzdělávacího procesu; ? objasnit problematiku inkluze a integrace jednotlivých skupin žáků se zdravotním postižením nebo znevýhodněním; ? rozeznávat specifické vzdělávací potřeby žáků; ? respektovat typy a druhy zdravotního postižení a navrhovat vhodná opatření; ? ovládat základní postupy potřebné pro pedagogické řešení základních problémů inkluze a integrace dětí a mládeže do běžného vzdělávacího systému; ? spolupracovat se zdravotnickými a sociálními zařízeními i s rodinou; ? ovládat práci s příslušnými technickými kompenzačními pomůckami.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|