| Název předmětu | Žák se speciálními vzdělávacími potřebami |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/WZSP@ |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 6 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: ? orientovat se v teorii speciální pedagogiky; ? přistupovat humánně a pedagogicky adekvátně k žákům s různými formami zdravotního postižení postižení a znevýhodnění; ? orientovat se v příslušné legislativě a vysvětlit, jak ji optimálně aplikovat do výchovně-vzdělávacího procesu; ? objasnit problematiku inkluze a integrace jednotlivých skupin žáků se zdravotním postižením nebo znevýhodněním; ? rozeznávat specifické vzdělávací potřeby žáků; ? respektovat typy a druhy zdravotního postižení a navrhovat vhodná opatření; ? ovládat základní postupy potřebné pro pedagogické řešení základních problémů inkluze a integrace dětí a mládeže do běžného vzdělávacího systému; ? spolupracovat se zdravotnickými a sociálními zařízeními i s rodinou; ? ovládat práci s příslušnými technickými kompenzačními pomůckami.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|