Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína je zaměřena na základní teoretické i praktické poznatky umožňující využít soubor dramatických prostředků při komunikaci s jedinci se sluchovým postižením. Její nedílnou součástí jsou ukázky praktické aplikace jednotlivých technik pro edukaci a osobnostně sociální rozvoj jedinců se sluchovým postižením, rozvoj zejména nonverbálních technik a dramaterapeutických metod využitelných v dramice.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Disciplína je zaměřena na základní teoretické i praktické poznatky umožňující využít soubor dramatických prostředků při komunikaci s jedinci se sluchovým postižením. Její nedílnou součástí jsou ukázky praktické aplikace jednotlivých technik pro edukaci a osobnostně sociální rozvoj jedinců se sluchovým postižením, rozvoj zejména nonverbálních technik a dramaterapeutických metod využitelných v dramice.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Valenta, J. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy. Praha: Grada.
|