Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Terminologie, definice. Etiologické koncepce, specifické a nespecifické symptomy, diagnostika, možnosti intervence u jednotlivých typů SPU. Logopedie jako obor - předmět. Základní typy narušení komunikační schopnosti ve školním a adolescentním věku: hlavní symptomy, základní přístupy k intervenci, organizace logopedické péče v institucích školského, klinického a sociálního resortu, důraz na organizaci komplexní intervence a poradenské péče Předmět byl inovován v rámci projektu "Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení včetně pracovníků mateřských škol v Olomouckém kraji", reg. č. CZ.1.07/1.3.45/01.0024.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Terminologie, definice. Etiologické koncepce, specifické a nespecifické symptomy, diagnostika, možnosti intervence u jednotlivých typů SPU. Logopedie jako obor - předmět. Základní typy narušení komunikační schopnosti ve školním a adolescentním věku: hlavní symptomy, základní přístupy k intervenci, organizace logopedické péče v institucích školského, klinického a sociálního resortu, důraz na organizaci komplexní intervence a poradenské péče Předmět byl inovován v rámci projektu "Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení včetně pracovníků mateřských škol v Olomouckém kraji", reg. č. CZ.1.07/1.3.45/01.0024.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
VITÁSKOVÁ, K. (2006). Specifické poruchy učení pro výchovné pracovníky.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Zelinková, O. (2009). Poruchy učení. Zcela přeprac. a uprav. vyd.. Praha: Portál.
|