Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Michalík Jan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Pojetí etopedie. Základní pojmy. Legislativní východiska. Klasifikace poruch chování, syndrom hyperaktivity a hypoaktivity. Etiologie poruch chování. Diagnostika, diferenciální diagnostika etopedická. Přístupy k výchově a vzdělávání osob s poruchami chování. Mravní výchova. Spolupráce s rodinou. Alternativní přístupy k výchově a vzdělávání osob s poruchami chování. Struktura etopedických zařízení. Předmět byl inovován v rámci projektu "Studium k rozšíření odborné kvalifikace (§6 vyhlášky č.317/2005 Sb.)" , reg. č. CZ.1.07/1.3.00/19.0014.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Pojetí etopedie. Základní pojmy. Legislativní východiska. Klasifikace poruch chování, syndrom hyperaktivity a hypoaktivity. Etiologie poruch chování. Diagnostika, diferenciální diagnostika etopedická. Přístupy k výchově a vzdělávání osob s poruchami chování. Mravní výchova. Spolupráce s rodinou. Alternativní přístupy k výchově a vzdělávání osob s poruchami chování. Struktura etopedických zařízení. Předmět byl inovován v rámci projektu "Studium k rozšíření odborné kvalifikace (§6 vyhlášky č.317/2005 Sb.)" , reg. č. CZ.1.07/1.3.00/19.0014.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
HUTYROVÁ, M. (2006). Etopedie pro výchovné pracovníky. Univerzita Palackého v Olomouci.
|