Název předmětu | Podpora žáků se zdrav. postižením při vzdělávání se zaměřením na základy etopedie |
---|---|
Kód předmětu | USS/WVET@ |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je zprostředkování základních teoretických i praktických poznatků v oblasti poruch chování a specifických poruch chování s akcentem na problematiku prevence a řešení agresivity, násilí a šikany v podmínkách školy. - Poruchy chování ? terminologické vymezení, klasifikace a etiologie, projevy, diferenciální diagnostika, možnosti intervence a prevence. - Specifické poruchy chování ? klasifikace, terminologie, etiologie, projevy, diagnostika, možnosti intervence, prevence. - Systém péče o osoby s psychosociálním ohrožením, znevýhodněním a postižením v ČR. - Charakteristika neagresivních a agresivních poruch chování. Šikana ? etiologie, projevy, diagnostika. Prevence a intervence. - Agrese, agresivita a specifika práce s těmito žáky v podmínkách školy. - Specifika práce s dítětem s ADHD v podmínkách školy.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|