Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jeřábková Kateřina, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je absolvování praxe v zařízeních psychopedického typu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
V rámci předmětu budou studenti uvedeni do oblasti výchovy a vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Budou seznámeni s příslušnými (zejména školskými) legislativnímu dokumenty a bude jim vysvětleno, jak jsou jejich jednotlivá ustanovení reflektována v současné školské praxi. Studenti se budou orientovat v jednotlivých skupinách dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a v přístupech a opatřeních, která jsou navrhována a dodržována ve výchovně vzdělávacím procesu u každé skupiny. Studentům budou představeny školské poradenské služby poskytované jak školskými poradenskými zařízeními, tak školními poradenskými pracovišti. Zmíněna bude i spolupráce s dalšími podpůrnými službami (zdravotnickými a sociálními) a také s rodinami dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Systematické pozorování studenta
|
Doporučená literatura
|
|