Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
-
Pryč Krahulcová Kristýna, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem je poskytnout informace z oblastí: Základní terminologie a názvosloví; Osoby se zdravotním postižením, klasifikace; specifika přístupú a komunikace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem je poskytnout informace z oblastí: Základní terminologie a názvosloví; Osoby se zdravotním postižením, klasifikace; specifika přístupú a komunikace. Pozornost bude věnována sociálně ekologickému a psychologickému hledisku.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Požadavky vyučujícího budou upřesněny na počátku hodiny.
|
Doporučená literatura
|
-
Jesenský, J. (2000). Základy komprehenzivní speciální pedagogiky. Hradec Králové.
-
RENOTIÉROVÁ, M., LUDÍKOVÁ, L. a kol. (2006). Speciální pedagogika.. Olomouc: UP.
-
SLOWÍK, J. (2007). Speciální pedagogika. Praha: Grada.
|