Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem je samostatné plánování tras podle metodik a nácvik chůze dle naplánování trasy - hlídání ostatních účastníků tohoto programu CŽV.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem je samostatné plánování tras podle metodik a nácvik chůze dle naplánování trasy (chystání, samostatný nácvik, vysvětlení, řízení žáka, vysvětlení hlavních pravidel, požadavky na náročnost, dohled na bezpečnost postiženého).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce), Systematické pozorování studenta
splnění podmínek stanovených vyučujícím na počátku semestru a výuky , aktivní účast studenta
|
Doporučená literatura
|
-
Finková, D., Regec, V., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. Finková, D., Regec, V., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. Speciální pedagogika se zaměřením na možnosti rozvoje a podpory osob se zrakovým postižením.
-
Finková, Růžičková, Stejskalová. Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením.
-
HAMERNÍKOVÁ, J. (1995). Stručný přehled učiva pro praktickou část výcviku asistentů prostorové orientace a. Praha: Společnost nevidomých a slabozrakých v České.
-
Novák, Stoklasová. Akustické, vizuální a reliéfní prostředky usnadňující prostorovou orientaci a samostatný pohyb ve městech z pohledu osob se zrakovým postižením.
|