Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Teoretická východiska, terminologie a metodologie terapeutických přístupů využitelných v oblasti speciální pedagogiky. Možnosti praktického využití technik jednotlivých terapií (např. expresivních, činnostních, hry, využití zvířat apod.) při práci s dětmi, mládeží a osobami se specifickými vzdělávacími potřebami.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem je orientace v následovních oblastech: Teoretická východiska, terminologie a metodologie formativních přístupů využitelných v oblasti speciální pedagogiky. Možnosti praktického využití technik jednotlivých formativních disciplín (např. expresivních, činnostních, hry, využití zvířat apod.) při práci s dětmi, mládeží a osobami se specifickými vzdělávacími potřebami.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor, Seminární práce
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
& Müller, O. (2014). Terapie ve speciální pedagogice. Praha: Grada.
-
MÜLLER, O. (2001). Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. UP.
|