Předmět: Psychohygiena učení

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Psychohygiena učení
Kód předmětu USS/WIAPH
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
  • Tichá Iveta, Mgr. et Mgr.
  • Váchová Lucie, Mgr. Ph.D.
  • Kvintová Jana, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
Psychologie pedagogická a sociální. Psychologie učení. Základní poruchy, druhy učení, zákony a teorie učení. Dovednost a individuální zvláštnosti učení (leváctví a vývojové poruchy učení). Utváření a poznávání sociálního klimatu školní třídy a osobnost učitele.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení
Výstupy z učení
Cílem je orientace v nasledoních oblastech: Psychologie pedagogická a sociální. Psychologie učení. Základní poruchy, druhy učení, zákony a teorie učení. Dovednost a individuální zvláštnosti učení (leváctví a vývojové poruchy učení). Utváření a poznávání sociálního klimatu školní třídy a osobnost učitele. Program byl vytvořen v rámci ESF projektu: Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR. Rč.: CZ.1.07/1.2.00/43.0003.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška, Seminární práce

Doporučená literatura
  • Bartko, D. (1983). Moderní psychohygiena. Praha.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr