Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Tichá Iveta, Mgr. et Mgr.
-
Váchová Lucie, Mgr. Ph.D.
-
Kvintová Jana, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Psychologie pedagogická a sociální. Psychologie učení. Základní poruchy, druhy učení, zákony a teorie učení. Dovednost a individuální zvláštnosti učení (leváctví a vývojové poruchy učení). Utváření a poznávání sociálního klimatu školní třídy a osobnost učitele.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem je orientace v nasledoních oblastech: Psychologie pedagogická a sociální. Psychologie učení. Základní poruchy, druhy učení, zákony a teorie učení. Dovednost a individuální zvláštnosti učení (leváctví a vývojové poruchy učení). Utváření a poznávání sociálního klimatu školní třídy a osobnost učitele. Program byl vytvořen v rámci ESF projektu: Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR. Rč.: CZ.1.07/1.2.00/43.0003.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Seminární práce
|
Doporučená literatura
|
-
Bartko, D. (1983). Moderní psychohygiena. Praha.
|