Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Legislativní podklad pro tvorbu IVP 2. Proces tvorby IVP 3. Role IVP ve vzdělávání žáka se SVP 4. Konkrétní doporučení pro obsah IVP (podpůrná opatření) 5. Typická doporučení pro IVP u žáků s jednotlivým typy zdravotního postižení a zdravotního a sociálního znevýhodnění 6. Spolupráce ŠPZ, školy a zákonných zástupců při tvorbě a hodnocení IVP
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu Tvorba IVP je seznámit frekventanty s legislativními normami upravujícími tvorbu a aplikaci IVP ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
|
Doporučená literatura
|
-
VALENTA, Milan. (2012). Školská integrace žáků se zdravotním postižením. EdA Ústí nad Labem.
|