Principy speciálně pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami chování Dynamická diagnostika žáků se specifickými poruchami chování Principy poradenství žáků se specifickými poruchami chování Metodika práce s kontraktem s rodiči žáků se specifickými poruchami chování Úspěšné techniky u žáků se specifickými poruchami chování Principy kognitivně behaviorální terapie v praxi speciálního pedagoga Doporučená literatura: PÖTHE, P. Emoční poruchy v dětství a dospívání. 3., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Grada, 2020. Psyché (Grada). ISBN 978-80-271-1038-4. JUCOVIČOVÁ, D. Specifické poruchy učení a chování. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7290-657-4. MICHALOVÁ, Z., PEŠATOVÁ, I.. Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2011. ISBN 978-80-7372-815-1. RE, A. M. a A. CAPODIECI. Understanding ADHD: a guide to symptoms, management and treatment. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. Understanding atypical development. ISBN 978-0-367-19324-9. VRBOVÁ, R., FELCMANOVÁ, L. Metodika kariérového poradenství pro žáky s narušenou komunikační schopností a žáky se specifickými poruchami učení a chování. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2022. ISBN 978-80-244-6112-0. ERNSTEN, H. ADHD u dospělého pacienta. Praha: Maxdorf, [2020]. ISBN 978-80-7345-669-6. HISCOCK, H., SCIBERRAS, E., ed. Sleep and ADHD: an evidence-based guide to assessment and treatment. [London]: Academic Press, an imprint of Elsevier, [2019]. ISBN 978-0-12-814180-9.
|